1. პროექტის სახელწოდება ; ,,როგორ გამოვსტაცოთ წყალს ენერგია „
2 . პროექტის მთავარი იდეა ; როგორ გამოვსტაცოთ წყალს ენერგია და ვაიძულოთ რომ შეასრულოს მუშაობა.
როგორ იყენებდნენ უძველეს ეგვიპტეში ვარდნილი წყლის ენერგიას?
3.პროექტის აქტუალობა; რომელიც ხელს უწყობს ყურადღების კონცენტრაციის შეკრებისა და დაჯგუფების , ლოგიკური აზროვნების, დასკვნების გამოტანის უნარ–ჩვევების განვითარებას.
4. პროექტის მიზანი.; წყლის ენერგიის გამოყენების მაგალითების განხილვა
5.მონაწილეთა ასაკი; 13–14 წელი
6.პროექტის ხანგძლივობა; ერთი თვე
7.მოსალოდნელი შედეგები:შესაბამისი ამოცანების დასახვისა საჭირო ქმედებებისა და რესურსების შერჩევის, ურთიერთთანამშრომლობის, ცოდნის პრაქტიკული გამოყენების
სამუშაოს დაგეგმასა და დროში განაწილების უნარ–ჩვევების განვითარებას.
8.რესურსები: სქემები, ნახატები,წიგნები, რვეული და ი.ს.ტ
9. პროექტის მსვლელობა:
ძირითადი აქტივობები: კლას ვყოფ სამ ჯგუფად, თითოეულ ჯგუფში გაერთიანებულია3–4 მოსწავლე და ვაძლევ დავალებას
პირველი ჯგუფი მოიძიებენ ინფორმაციას „როგორ იყენებდნენ უძველეს ეგვიპტეში ვარდნილი წყლის ენერგიას
მეორე ჯგუფი; მოიძიებენ ინფორმაციას,,წყლის წისქვილის წარმოშობისა და განვითარების ისტორია“
მეორე ჯგუფი; მოიძიებენ ინფორმაციას,,წყლის წისქვილის წარმოშობისა და განვითარების ისტორია“
მესამე ჯგუფი: მოიძიებენ ინფორმაციას,,ვარდნილი წყლის მექანიკური ენერგიის, ელექტრულ ენერგიად გარდაქმნა“
ყოველი კვირის ბოლოს ვამოწმებ მიცემულ დავალებების შესრულებას იმართება დისკუსია , ვაძლევ ახალ მითითებებს მოცემული თემის ირგვლივ რომ პრეზენტაციის დროს იყოს სრულყოფილი.
10. საგანთან კავშირი: მათემატიკა.
11. პროექტის ხელმძღვანელი: ნათელა ტონია
12.ხელმძვანელის ელ.ფოსტა: n.tonia2011@gmail.com
13. პროექტის ვებ–გვერდი|ბლოგი.ntonia.blogspot.com‘
Комментариев нет:
Отправить комментарий